1403-02-06 12:48
126
0
89732
اشتغال بیش از ۶۰۰ کارگر تثبیت شد؛

رفع موانع تولید ۵۰ کارخانه گلستان با مشارکت بسیج

رئیس بسیج کارگران و کارخانجات سپاه نینوای گلستان گفت: با تلاش بسیج کارگری مشکلات بیش از ۵۰ واحد تولیدی استان برطرف و اشتغال بیش از ۶۰۰ کارگر تثبیت شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» به نقل از ایرنا، علی‌اکبر رجبی اظهار کرد: کارگران در خط مقدم نبرد اقتصادی و تولید قرار دارند و به‌عنوان سربازان جنگ اقتصادی با تمام توان ایستاده و از انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

وی افزود: کارگران در دوران تحریم دشمن و جنگ اقتصادی، دلسوزانه و متعهدانه در حال فعالیت هستند و تلاش ما حمایت و گره‌گشایی از مشکلات این قشر زحمت‌کش است.

رئیس بسیج کارگران و کارخانجات سپاه نینوای گلستان تاکید کرد: یکی از وظایف ما در کمیسیون تامین کارگری گلستان، حل مشکلات واحدهای تولیدی و گره‌گشایی از موضوعاتی همچون اخراج و تعدیل نیرو است.

رجبی از برپایی میز خدمت در هفته کار و کارگر خبر داد و گفت: در میزهای خدمت، مشکلات کارگران با حضور مدیران مرتبط از نزدیک بررسی می‌شود، همچنین سرکشی از واحدهای تولیدی، دیدار با خانواده شهدا، تجلیل از کارگران و تولیدکنندگان، کمک مومنانه و توزیع بسته‌های معیشتی از دیگر برنامه‌های ما در هفته کار و کارگر است.

وی به اجرای طرح شیفت ایثار اشاره کرد و گفت: در قالب این طرح کارگران اقدام به اضافه‌کاری بدون دریافت حق‌الزحمه می‌کنند که هزینه آن صرف امور خیریه و کمک‌های مومنانه می‌شود که در این راستا، پارسال ۵۶۰ نفر ساعت از کارگران گلستانی در طرح شیفت ایثار مشارکت داشتند.

رئیس بسیج کارگران و کارخانجات سپاه نینوای گلستان به فعالیت ۷۰ پایگاه بسیج در کارخانه‌های استان اشاره کرد و توضیح داد: در یک سال گذشته افزون بر سه هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی به همت جامعه کارگری در گلستان توزیع شد.

رجبی به نقش‌آفرینی کارگران جهادگر در محرومیت‌زدایی و مرمت خانه محرومان اشاره کرد و افزود: پارسال ۱۲ خانه محروم در گلستان توسط گروه‌های جهادی مرمت شد.

وی به اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به واحدهای تولیدی شاخص اشاره کرد و توضیح داد: در راستای تبیین و ترویج فرامین رهبر معظم انقلاب و گفتمان اقتصاد مقاومتی، واحدهای تولیدی شاخص و موفق این حوزه معرفی می‌شوند.

رئیس بسیج کارگران و کارخانجات سپاه نینوای گلستان تاکید کرد: در جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان ۱۴ تولیدکننده موفق به دریافت نشان درجه یک و ۲ شدند که از این تعداد چهار کارخانه نشان درجه یک استانی اقتصاد مقاومتی را دریافت کردند.

به گفته رجبی این واحدهای تولیدی در صورت راهیابی به مرحله کشوری، نشان ملی دریافت می‌کنند.

رئیس بسیج کارگران و کارخانجات سپاه نینوای گلستان به اجرای برنامه‌های فرهنگی در حوزه کارگری اشاره کرد و یادآور شد: در آستانه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری، ۴۷ نشست بصیرتی در واحدهای تولیدی و کارگری با موضوع حضور «حداکثری مردم در انتخابات» در گلستان برگزار شد.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.